Vacature Senior Managementondersteuner

Senior Managementondersteuner in s-Gravenhage

Senior Managementondersteuner DBV

Je bent een door de wol geverfde managementondersteuner. Organiseren en regelen zit in jouw bloed. Multitasken en snel schakelen, dat doe je graag! Denk jij altijd een stap vooruit en is samenwerken voor jou vanzelfsprekend? Dan is de functie van Senior Managementondersteuner bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) echt iets voor jou

Over de functie

Als Senior Managementondersteuner kom je te werken bij de Directie Bedrijfsvoering (DBV). Je ondersteunt één of meer managers, maar als het nodig is spring je natuurlijk ook in voor je collega managementondersteuner Je beheert en bewaakt de agenda's, je maakt afspraken en boekt vergaderzalen. Je bent verantwoordelijk voor de inkomende, uitgaande en interne post en waar nodig stel je zelf ook correspondentie op. Je verzorgt de agenda van werkoverleggen en notuleert tijdens het overleg. Je zorgt er voor dat registratiewaardige documenten worden gearchiveerd in het document management systeem. Verder ben je (mede)verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid van de managementondersteuners.
Ook ben je het aanspreekpunt voor administratieve en organisatorische zaken en help je collega's wegwijs te worden in het document registratiesysteem. Daarnaast is het functioneel beheer van de interne informatiepagina voor de directie bij deze functie belegd en regel je zaken als catering en video- en conference calls .

Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?

  • Je werkt bij een mooie maatschappelijke organisatie aan actuele thema's. Wat ons drijft? Markten beter laten werken voor mensen én bedrijven, nu en in de toekomst.
  • Je collega's zijn inhoudelijk gedreven mensen die hard werken en houden van een grapje en gezelligheid. Binnen de organisatie zijn de omgangsvormen vriendelijk en hartelijk.
  • Om jouw persoonlijke en professionele groei te faciliteren, maken we veel tijd en aandacht vrij voor goede begeleiding. We willen dat je een baan hebt die jou energie geeft en bijdraagt aan de ontwikkeling van je talenten.
  • Collega's ervaren bij de ACM een goede work/life balans.

Functie-eisen

ACM biedt een leuke, maar drukke werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je flexibel, integer, toegewijd en stressbestendig bent. Je bent in staat om prioriteiten te stellen en je kunt improviseren. Je bent organisatiesensitief; je ziet snel waar knelpunten dreigen te ontstaan, welke belangen er spelen en wie je wanneer moet betrekken bij een vraagstuk. Je hebt een grote mate van senioriteit en zelfstandigheid en bent is staat het werk van de overige management ondersteuners zodanig te coördineren dat het secretariaat als totaal functioneert als een geoliede machine Zodra je werkzaamheden het toelaten ga je proactief aan de slag om anderen te helpen. Ten slotte ben je accuraat en servicegericht.

  • Een afgeronde secretariële of administratieve opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie op senior niveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en een goed basisniveau Engels;
  • Goede kennis van het MS Office-pakket (Outlook, Word, PowerPoint);
  • Een beschikbaarheid van 32 uur per week;
  • Bereid om tenminste 4 dagen op kantoor te werken.

Wat bieden wij jou?

Een mooie functie bij een organisatie waar een goede balans bestaat tussen je professionele en privéleven. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever.
De overige aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden horen bij deze functie:

  • Salaris conform schaal 7 (min. €2734,10 en max. €3529,72) op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling op basis van kennis en ervaring.
  • Bovenop het salaris ontvang je 16,37% Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB kun je laten uitbetalen, er verlof-uren van kopen, of het gebruiken voor fiscaal-vriendelijke doelen zoals een fiets voor woon-werk verkeer, voordelig sporten of een studie;
  • Bij de ACM heb je een werkweek van 36 uur. Werktijden zijn, in onderling overleg, flexibel in te delen;
  • Een prettige werkomgeving met goede faciliteiten en een gezellig bedrijfsrestaurant, op loopafstand van het centraal station;
  • Pensioenopbouw is uitstekend geregeld bij het ABP;

Word jij onze nieuwe collega?

Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen.

Functie:managementondersteuner
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2734 – 3529
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Senior Managementondersteuner Autoriteit Consument & Markt 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures