Senior Managementondersteuner DBV
Je bent een door de wol geverfde managementondersteuner. Organiseren en regelen zit in jouw bloed. Multitasken en snel schakelen, dat doe je graag! Denk jij altijd een stap vooruit en is samenwerken voor jou vanzelfsprekend? Dan is de functie van Senior Managementondersteuner bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) echt iets voor jou
Over de functie
Als Senior Managementondersteuner kom je te werken bij de Directie Bedrijfsvoering (DBV). Je ondersteunt één of meer managers, maar als het nodig is spring je natuurlijk ook in voor je collega managementondersteuner Je beheert en bewaakt de agenda's, je maakt afspraken en boekt vergaderzalen. Je bent verantwoordelijk voor de inkomende, uitgaande en interne post en waar nodig stel je zelf ook correspondentie op. Je verzorgt de agenda van werkoverleggen en notuleert tijdens het overleg. Je zorgt er voor dat registratiewaardige documenten worden gearchiveerd in het document management systeem. Verder ben je (mede)verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid van de managementondersteuners.
Ook ben je het aanspreekpunt voor administratieve en organisatorische zaken en help je collega's wegwijs te worden in het document registratiesysteem. Daarnaast is het functioneel beheer van de interne informatiepagina voor de directie bij deze functie belegd en regel je zaken als catering en video- en conference calls .
Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?
Functie-eisen
ACM biedt een leuke, maar drukke werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je flexibel, integer, toegewijd en stressbestendig bent. Je bent in staat om prioriteiten te stellen en je kunt improviseren. Je bent organisatiesensitief; je ziet snel waar knelpunten dreigen te ontstaan, welke belangen er spelen en wie je wanneer moet betrekken bij een vraagstuk. Je hebt een grote mate van senioriteit en zelfstandigheid en bent is staat het werk van de overige management ondersteuners zodanig te coördineren dat het secretariaat als totaal functioneert als een geoliede machine Zodra je werkzaamheden het toelaten ga je proactief aan de slag om anderen te helpen. Ten slotte ben je accuraat en servicegericht.
Wat bieden wij jou?
Een mooie functie bij een organisatie waar een goede balans bestaat tussen je professionele en privéleven. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever.
De overige aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden horen bij deze functie:
Word jij onze nieuwe collega?
Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen.Functie: | managementondersteuner |
Startdatum: | 06-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2734 – 3529 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.