Heb jij werkervaring in een ondersteunende (administratieve)functie? En wil jij graag werken voor Rijksvastgoedbedrijf? Ga dan voor 36 uur per week aan de slag als administratief medewerker. Lees snel verder voor meer informatie!
Wat bieden wij jouDe functie van ondersteuner bij de secties Technisch Management 1 & 2 (A&T) is de operationele
rol in de ondersteuning van meerdere technische teams. De technische teams zijn onderdeel van
de IPM-teams (Integraal Projectmanagement). De technische teams zijn verantwoordelijk voor de
architectonische en technische eisen en kwaliteitsborging in de projecten. De technische teams
worden aangestuurd door de technisch managers. De technisch manager is verantwoordelijk voor
de integrale technische en architectonisch inbreng in het project. Hij/zij zorgt ervoor dat de
afgesproken kwaliteit wordt behaald.
Als ondersteuner assisteer je diverse technische managers met het uitvoeren van allerlei
administratieve en ondersteunende taken. We zorgen voor één aanspreekpunt en begeleider die
met jou de taken doorneemt van de verschillende werkzaamheden voor de verschillende technisch
managers, zodat het overzichtelijk blijft. Het werk is afwisselend, omdat je bij verschillende
projecten wordt ingezet met een diversiteit aan taken. Je zult in korte tijd veel nieuwe collega’s
leren kennen, die het prettig zullen vinden om te worden ondersteund bij hun werkzaamheden.
Werkzaamheden:
Het Rijksvastgoedbedrijf is de grootste opdrachtgever in Nederland op het gebied van vastgoed.
Wij zijn een professionele organisatie met een enorme hoeveelheid beschikbare kennis en ervaring.
We beheren ruim 11,7 miljoen vierkante meter bruto vloeroppervlak aan gebouwen en circa
82.000 hectare grond. Onze medewerkers ontwikkelen en beheren onder meer rechtbanken,
kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en
monumenten.
Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers,
gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen
en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en
renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie administratief medewerker? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.
Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.
Solliciteren kan tot 9 januari 9:00 uur.
Functie: | Administratief medewerker |
Startdatum: | 04-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.