Administratief Medewerker Woningzaken
Administratieve duizendpoot? Bouw mee aan woningzaken in Den Haag en ondersteun de afdeling Wonen bij de administratieve processen!
De gemeente Den Haag zoekt een toegewijde administratief medewerker woningzaken, die een cruciale rol zal spelen in het stroomlijnen van administratieve processen voor huisvestingsvergunningen, urgentieverklaringen en tijdelijke verhuurvergunningen. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan het vormgeven van de woonervaring voor onze inwoners.
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker woningzaken ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig beheren van huisvestingsvergunningen, urgentieverklaringen en vergunningen voor tijdelijke verhuur. Je taken omvatten het verstrekken van ontvangstbevestigingen, het registreren van aanvragen en het opstellen van conceptbesluiten na zorgvuldige beoordeling. Het bijhouden van alle aanvraaggerelateerde informatie in het administratiesysteem behoort eveneens tot je verantwoordelijkheden.
Je haalt en verdeelt inkomende (digitale) post en zorgt voor de verzending van brieven en e-mails. Daarnaast bied je ondersteuning aan de juridisch administratief medewerker, door het controleren van persoons- en pandgegevens in gemeentelijke basisadministraties. Het bewaken van termijnen en het beheren van het interne werkarchief maken eveneens deel uit van je takenpakket.
Wat vragen wij?
We zoeken een teamspeler met uitstekende organisatorische vaardigheden, nauwkeurigheid en sterke communicatieve bekwaamheden. Je kunt prioriteiten stellen, bent stressbestendig en hebt bij voorkeur ervaring met administratieve processen binnen woonruimteverdeling of de woningsector. Daarnaast beschik je over:
Wat bieden wij?
Je wordt onderdeel van een enthousiast team dat bestaat uit vier administratief juridische medewerkers en één senior medewerker, waarmee je veelal schakelt. De gemeente Den Haag presenteert uitdagende projecten en mogelijkheden om jouw vaardigheden te versterken binnen een ondersteunende en inspirerende werkomgeving.
Ook kun je rekenen op:
Wie zijn wij?
De afdeling Wonen, onderdeel van de portefeuille Bestaande Stad en Wonen, zet zich in voor een stedelijke, aantrekkelijke en inclusieve woonstad. Daarvoor werkt zij aan passende huisvesting voor alle inwoners van Den Haag, met bijzondere aandacht voor kwetsbare groepen, zoals bijvoorbeeld mensen met een laag inkomen, ouderen en statushouders. Ook de verduurzaming van de woningvoorraad is een kernopgave van de afdeling. Vanuit die rollen draagt de afdeling bij aan strategische discussies over de aantrekkelijkheid van de stad, nu en in de toekomst.
De afdeling telt ongeveer 110 medewerkers en bestaat uit vijf teams: Woningbouw en Strategie, Woonruimteverdeling, Duurzaamheid, Onderhoud & Kwaliteit (DOK) - beleid & programma, DOK uitvoering en DOK dienstverlening.
Contactpersoon vacature-informatie: Oesha Koendjbiharie, coördinator woonruimteverdeling, telefoonnummer . Contactpersoon sollicitatieprocedure: , Den Haag, telefoonnummer .
Functie: | administratief medewerker administratie |
Startdatum: | 31-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2666 – 3784 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.