Vacature Administratief Ondersteuner

Administratief Ondersteuner in s-Gravenhage

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Food&i: het nieuwe concept van Facilicom Group. In ons vernieuwde concept komen individuele behoeften van onze gasten centraal te staan. Gaat jouw hart sneller kloppen van blije gasten, zonder impact op onze planeet?

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Administratief ondersteuner

Ben jij de goed georganiseerde administratief ondersteuner die ons team komt versterken?

28 tot 36 uur per week

€ 2.830,00 - € 3.952,00 per maand

Administratief ondersteuner

28 tot 36 uur per week

€ 2.830,00 - € 3.952,00 per maand

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een goed georganiseerde administratief ondersteuner om ons team te versterken. Als administratief ondersteuner speel je een cruciale rol in het bijhouden van een goed functionerende zorgadministratie. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van alle informatie rondom indicaties, facturaties en betalingen. Dit doe je voor de teams binnen Kracht, de backoffice en de diverse zorgaanbieders. Binnen Kracht gaan we met het Basisteam en team toegang aan de slag in Escamp en Kust. De functie van administratieve ondersteuner is een overkoepelende functie.


Binnen ons zorgbeheerproces richten we ons op verschillende cruciale taken. Je bent verantwoordelijk voor financiële en administratieve taken. Het werk omvat het controleren van zorgbetalingen, backofficerapportages en het verstrekken van bewijs voor interne en externe controles. Je beheert procesafspraken, onderzoek betalings- en indicatievragen en zorgt voor efficiënte indicatieaanvragen. Je monitort openstaande vragen en faciliteert maandelijks overleg met de backoffice. Daarnaast handel je ad-hoc vragen van zorgaanbieders af. Het doel is optimaliseren van financiële en administratieve processen.


Een greep uit de verantwoordelijkheden:


  • Het controleren van de administratie en signaleren van fouten
  • Zorgen voor een actuele administratie
  • Betalingen beheren
  • De indicatie aanvragen controleren op procesafspraken
  • Het productenboek up-to-date houden
  • Controleren, signaleren en escaleren op gemaakte afspraken

Wat je krijgt

We bieden je een arbeidsoverkomst aan voor de duur van een jaar, met de intentie om je na een jaar een contract te geven voor onbepaalde tijd. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao Sociaal Werk en bestaan (onder andere) uit het volgende:


  • Een maandsalaris tussen € 2.830,- en € 3.952,- op basis van 36 uur per week. Het uiteindelijke salaris is afhankelijk van je opleiding, ervaring en het aantal uren dat je per week werkt
  • Individueel keuzebudget van bijna 19% bestaande uit:
    • 8% vakantiegeld
  • Ontwikkelings- en scholingsmogelijkheden
  • Je krijgt voor je werk een smartphone en een laptop ter beschikking

Wie je bent

Als administratief ondersteuner bij Kracht draag je bij aan een soepele werking van onze administratieve processen en draag je bij aan de efficiëntie van onze organisatie. Je hebt oog voor detail en bent in staat om taken op tijd en accuraat af te handelen.


Verder zien we graag:


  • Een afgeronde mbo opleiding richting administratief medewerker
  • Je hebt kennis van Suite4SD en Suite4SR
  • Vaardig met Microsoft Office (Excel, Word)

Wil je meer weten over de baan of de wervingsprocedure? Neem dan contact op met , onze recruiter. Je kunt hem bereiken via .




Functie:administratief ondersteuner
Startdatum:04-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2830 – 3952
Uren per week:28 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Ondersteuner Facilicom 04-12-2023

Bekijk ook andere vacatures