Customer Service Medewerker Inkomenverzekeringen
Customer Service Medewerker Inkomenverzekeringen
logo nn.svg
Snel naar:
Je werkweek %} Je werkplek
Waarom Nationale-Nederlanden
We bieden je
Help jij liever de klant door de telefoon te pakken dan door een email te sturen? Zie jij in elke klantvraag een mogelijkheid om de klant te helpen en niet een lastige vraag? Durf jij besluiten te nemen en voer je deze dan ook uit of verwacht je dat je collega dat doet? Als je bovenstaande vragen positief beantwoordt zou jij zomaar de nieuwe Customer Service Medewerker Inkomensverzekeringen bij Nationale-Nederlanden kunnen zijn.
Wat ga je doen?
Namens Nationale Nederlanden Inkomen, ben je samen met je collega's, het aanspreekpunt voor alle intermediairs en werkgevers die wij bedienen. Je bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van dienstverlening of kennis gerelateerde vragen rondom inkomensverzekeringen. Je verzorgt een correcte administratie die bijdraagt aan de klanttevredenheid.
Maar wij verwachten meer; binnen de klantteams Inkomen ondersteunen wij onze klanten proactief en ontzorgen wij hen. De Customer service medewerker speelt hierin een centrale rol. Wij zijn dan ook op zoek naar medewerkers die doorvragen naar de echte behoefte van klanten. Medewerkers die hun collega's helpen en die zelf om hulp durven te vragen. Medewerkers die zichzelf en elkaar continu willen ontwikkelen. Natuurlijk met als doelstelling een tevreden klant die zich gewaardeerd voelt en ook klant wil blijven.
Wat wij jou bieden
NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:
Wij werken hybride bij NN. Samen met je team, bepaal jij waar, hoe laat en wanneer je werkt. De officiële locatie van deze functie is Den Haag.
Je eerste week
08:00 12:30 18:00
Wat je meebrengt
Enthousiasme, energie, leergierigheid maar bovenal klantgerichtheid. Je stelt de klant voorop. Je doorgrondt de klantbehoefte door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen. Je pakt liever de telefoon dan een email te sturen. Je maakt graag gebruik van onze ontwikkelmogelijkheden, zodra je daar klaar voor bent. Als je een ander kan helpen, twijfel je niet. Je bent een collega die vanuit intrinsieke motivatie, betrokkenheid en eigenaarschap werkt om met het team de 'beste van de markt te worden en te blijven'.
Verder vinden wij het belangrijk dat je in bezit bent van:
Je zal samenwerken met
Het klantteam is een ontzettend divers team. Verschillende opleidingsachtergronden, leeftijden en afkomsten maken het een feest om in dit team te werken. Een team waar ruimte is voor een grapje, gezelligheid maar er wordt ook hard gewerkt. Zo staan ze klaar om je te helpen bij de werkzaamheden en je zo goed mogelijk in te werken. Je krijgt binnen dit team de ruimte om je door te ontwikkelen. Niet alleen als het gaat om opleidingen en trainingen, maar ook als het gaat om toekomstperspectief. Wil je je ontwikkelen en doorgroeien in de verzekeringsbranche? Dat kan zeker binnen Nationale-Nederlanden.
Onze kantoren zijn 100% circulair gerenoveerd. Zero waste, maar zonder concessies te doen aan het ontwerp.
Onze in-house 'event space' is hét creatieve centrum voor het delen van kennis.
Bij NN werken we hybride. Samen met jouw team bepaal jij waar en wanneer je werkt.
'Ýou Matter', dat is onze merkbelofte.
Het kantoor is een ontmoetingsplek, met ruimte om te brainstormen en samen te werken.
Ons hoofdkantoor ter gelegenheid van het event: 'Den Haag Stad Escher' in 2023.
Wij delen dit graag met elkaar.
Wij geloven in de kracht van kunst en zijn trotse partner van het Mauritshuis.
Kan ik je ergens mee helpen?
Aanbieding geaccepteerd? Gefeliciteerd! Om alles ook administratief goed te regelen starten we de pre-employment screening en sturen we jouw arbeidsovereenkomst toe.
Onboarding sessie vanuit Facility Management en HR
Beginnen met een nieuwe baan is een spannende tijd. Ons onboardingprogramma ondersteunt je bij het leren kennen van onze organisatie en processen. En geeft je de mogelijkheid om in contact te komen met je collega's.
Functie: | customer service medewerker inkomenverzekeringen |
Startdatum: | 22-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4463 – 6376 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.