Vacature HR Support - Interim

HR Support - Interim in s-Gravenhage

Heb jij ervaring in een ondersteunende HR-rol? En ben jij per direct beschikbaar? Dan is deze tijdelijke rol als HR Support Medewerker bij een verzekeringsmaatschappij in Den Haag jouw op het lijf geschreven! Als HR Support Medewerker help je het team met de administratieve HR werkzaamheden.

Het betreft een tijdelijke opdracht voor de duur van 3 maanden, waarbij hybride werken mogelijk is.

Interesse? Ik kom graag met jou in contact!

Als HR Support Medewerker kom je te werken op de HR Servicedesk en bestaan jouw taken o.a. uit:

  • HR tickets/aanvragen per mail;
  • Brieven/contracten opstellen;
  • Monitoren aanvragen betreft zwangerschapsverlof;
  • Werkgeversverklaringen;
  • Opstarten van screenings;
  • Wijzigingen doorvoeren, bijv. IBAN-nummers,
  • Bijhouden van de personeelsdossiers;
  • Beantwoorden van HR-gerelateerde hulpvragen.



Functie:HR Support, Administratief Medewerker
Startdatum:07-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3500 – 4500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Den Haagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Support – Interim Independent Recruiters 07-12-2023

Bekijk ook andere vacatures