Medewerker Digitalisering
Werk jij graag zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd? Help dan mee aan het digitaliseren van ons bouwarchief!
Met het realiseren van digitale toegang tot de bouwarchieven realiseren we een verbeterde dienstverlening aan burgers, bedrijven en ambtenaren. In plaats van grote stapels tekeningen door te moeten bladeren om de juiste tekening te vinden, kun je digitaal de juiste tekening snel vinden.
De evaluatie van de pilot van de eerste 100 meter heeft geleid tot de noodzaak voor het aanpassen van het digitaliseringsproces om de ruim 3 km bouwdossiers versneld te kunnen digitaliseren. De nieuwe werkwijze zal de komende periode geïmplementeerd worden om de doelstellingen van het project te kunnen realiseren gedurende de resterende looptijd van het project.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Digitalisering voer je werkzaamheden uit voor het maken van digitale afbeeldingen met de vereiste kwaliteit en samenhangende controle, het op de juiste wijze opslaan van de bestanden en de administratieve-logistieke afhandelingen zoals fysieke documentcontrole, barcode scanning en correcte terugplaatsing van de archiefstukken in de archiefdozen.
De 6 Medewerkers Digitalisering vormen samen met de 3 medewerkers Kwaliteitscontroleur Digitalisering het team Digitaliseringen dat wordt aangestuurd door het Hoofd Digitalisering Bouwdossiers. Daarnaast bestaat de afdeling uit het team Dossierherordening met 19 medewerkers aangestuurd door de Teamcoördinator Herordenen. Het Hoofd Digitaliseren Bouwdossiers stuurt de Teamcoördinator Herordenen aan.
Wat vragen wij?
Verder beschik je over:
Wat bieden wij?
Afhankelijk van je achtergrond en (werk)ervaring bieden we je:
Ook kun je rekenen op een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, zoals:
Wie zijn wij?
De 18 medewerkers Dossierreorganisatoren vormen samen met de 5 medewerkers Kwaliteitscontroleur Herordening het team Dossierherordening dat wordt aangestuurd door de Teamcoördinator Herordenen. Daarnaast bestaat de afdeling uit het team Digitalisering met 9 medewerkers aangestuurd door het hoofd Digitalisering Bouwdossiers. Het Hoofd Digitaliseren stuurt de Teamcoördinator Herordenen aan.
Je wordt onderdeel van de Dienst Bedrijfsvoering. Bij de Dienst Bedrijfsvoering maken we het werk van de gemeente mogelijk. Van schone en veilige werkplekken, een solide ICT-infrastructuur, één financiële administratie, communicatie in de stad tot en met beleid voor maatschappelijk verantwoord inkopen en modern werkgeverschap. Wij regelen het, zodat de bijna 10.000 ambtenaren hun werk voor de inwoners van Den Haag goed kunnen doen.
De komende jaren bouwen we stap voor stap samen verder aan de Dienst Bedrijfsvoering. Het is onze ambitie om er een dienst van te maken, die zich snel kan aanpassen aan nieuwe werkelijkheden en moderne dienstverlening biedt. Daarbij is volop ruimte om met elkaar te werken aan nieuwe, slimme oplossingen, innovatie en persoonlijke ontwikkeling.
Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met , telefoon 8. Mailen kan ook: .
Functie: | medewerker digitalisering |
Startdatum: | 03-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2288 – 3327 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.