Medewerker Inkoop
36
De uitdaging
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker Inkoop met een hands-on mentaliteit
De afdeling Inkoop realiseert de inkoop van een breed pakket van goederen en diensten en levert deskundigheid en ondersteuning bij de uitvoering van het inkoopbeleid. Meer informatie over Florence is terug te vinden op www.florence.nl
Wie zijn wij?
Florence is een ambitieuze zorgorganisatie die werkt onder het motto "het leven leiden dat je lief is". Florence staat landelijk in de top 10 van grootste aanbieders van Verpleging, Verzorging en Thuiszorg (VVT). Met circa 3000 medewerkers en ruim 1000 vrijwilligers biedt Florence vele vormen van zorg, zowel bij mensen thuis, als in verpleeg- en verzorgingshuizen. Centraal in onze aanpak staat dat wij onze cliënten ondersteunen om zoveel en zolang mogelijk zélf vast te kunnen houden aan het leven dat hen lief is.
De werkzaamheden
Als medewerker Inkoop bij Florence help je collega's bij de inkoop van producten en diensten. Het betreft hier een gevarieerd palet van producten en diensten (bv. gerelateerd aan zorg, facilitair, huisvesting, ICT, HR). Daarvoor werk je veel samen met en ondersteun je de senior inkopers en voer je gesprekken met collega's van diverse afdelingen over wat zij nodig hebben. Op basis van deze gesprekken adviseer, controleer, vraag je prijzen en/of offertes op bij leveranciers en begeleid je de implementatie van ingekochte oplossingen. Deze oplossingen zijn bij Florence als zorgorganisatie heel divers.
Ook draag jij je steentje bij in het nazorg traject. Denk daarbij aan leveranciersbeoordelingen en samenwerking met leveranciers aan het verbeteren van hun leverprestaties. Waar nodig ondersteun je de collega's op de afdeling Inkoop met andere voorkomende werkzaamheden. Daarnaast beheer en houd je het inkoopsysteem bij. Samen met je collega's ben je aanspreekpunt voor de interne klanten en leveranciers. Als medewerker Inkoper draag je bij aan het verder professionaliseren van de afdeling inkoop en rapporteer je aan de .
De verwachtingen
Jij bent een enthousiaste kandidaat, die zich verder wil ontwikkelen in het inkoopvak. Ervaring is een pré, maar wij vinden jouw talenten en vaardigheden veel interessanter!
Jij bent een verbinder, die in staat is om goed te luisteren naar de vraag vanuit de interne klant. Dit weet je te vertalen naar een concrete vraag voor leveranciers. Je bent analytisch ingesteld en vindt het leuk om zaken echt uit te pluizen. Je stelt prioriteiten en bent sociaal en communicatief vaardig. Bovendien heb je affiniteit met de zorgsector. Je neemt een ondernemende drive en een bedrijfskundige bril mee.
Wat jij in ieder geval meeneemt is:
Wij bieden een functie voor 24-36 uur per week in een collegiale en uitdagende werkomgeving met de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.
Je kunt rekenen op:
Solliciteren en extra informatie
Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geraakt en voldoe jij aan bovenstaande functie-eisen? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Heb je naar aanleiding van de vacature nog vragen, bel dan voor meer informatie met , .Functie: | medewerker inkoop |
Startdatum: | 15-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vrijwilliger |
Salaris: | 2620 – 3417 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Den Haagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de den-haagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Den Haag via denhaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op denhaagkrant.nl.
© denhaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.